Müükaritega iga päev suheldes saan pidevalt tagasisidet: koolitusi ei ole piisavalt; teenuse/toote info võiks olla selgem; pakkumisi/kampaaniaid on palju või vähe; pakkumiste/kampaaniate info ei ole piisavalt hästi edastatud jms.
Need "pealkirjad" on ilusad(tõde alati sees), aga kas need on tegelik kitsaskoht õnnestumiseks? Minu kogemus ütleb, et ei ole.
Need on 80% juhtudest "head" vastuargumendid juhile, "kui raske elu mul on" ja väga tihti juhid lähevad neid kohe lahendama. Ja siis, kui lahendatud imestavad, et midagi ei läinud paremaks ja lisandus uus "pealkiri".

Kui sa oled müügitiimi juht, siis palun uuri, mis müükar on teinud, et nimetatud kitsaskoht ise parandada? 

Kas on otsinud infot kuskilt(blogid,podcastid,raamatud), kas on teinud endale mingi lihtsustava dokumendi, kas on andnud detailselt tagasisidet seotud osapoolele jne???
Saades vastuseks mõkmõk:) tead, et pigem on mure huvi puudumises või oodatakse, et kõik kulbiga pähe pannakse.

Mõlemal juhul sinu lahendustest ei piisa, sest müükar peab võtma vastutuse enda arengu ja tingimuste eest, muul juhul see lihtsalt ei toimi.

Loomulikult ei tähenda see seda, et neid asju ei tuleks juhtide ja ettevõtte poolt lahendada. Küll tuleb leida nende "pealkirjade" seast päris kitsaskohad, mille mõju on suur.