MÜÜK ON OSTUTUNDE TEKITAMINE

Kui inimestelt tänaval küsida, milline müük on Eestis kõige vastikum🤢, siis populaarseim vastus on aktiivmüük. Samas, see seltskond panustab kõige rohkem müügioskustesse ja treeningutesse ehk peaks olema kõige parem.

Kus on error❌?
Loogiline ju oleks, et kes teeb kõige rohkem trenni💪, see suudab ka pakkuda kõige paremat kogemust. Paljudes valdkondades see nii ongi, aga mitte müügis, sest nö tehniline oskus on ainult 20% kogu protsessist.

80% protsenti müügist on enda mõtteviis🧠 ja tunded + emotsioonid, mida sa klientides tekitad. See kõik on, aga palju raskem, sest see 80% eeldab aega, järjepidevust ja õiget keskkonda, aga tulemusi oli vaja juba eile.

Error minu arvates algab keskkonnast🤑, kus müügi toimumisest või mitte toimumisest sõltub, "kas homme saad süüa või mitte" ehk enamus aktiivmüüki on Eestis 100% tulemustasu peal. Sellises keskkonnas tekitada kliendis ostutunnet, kus sinu prioriteet on tulemus, ongi raske.

Klient TUNNEB tulemustasu lõhna, klient TUNNEB, et teda tahetakse kuskile suruda, klient TUNNEB, et tal pole valikut ja müügiinimene TUNNEB, et kõikidele klientidel on tema pakutavat vaja. See kombo on liiga needy, et sellises keskkonnas mõlemad osapooled võidaks.

Müügis on väga tähtis✅, KUIDAS me midagi teeme ja mis eesmärgiga. Sama lause/tehnika/küsimus mõjub erinevalt:

* kui sa tahad aidata vs müüa
* kui sinu jaoks ei ole vahet, kas klient ostab või mitte vs ainult tulemus on oluline
* kui sa ei tea, kas saad olla kasulik ja lähed lihtsalt uurima vs müüma

Me peame kliendis tekitama HUVI, et ta tahaks teha sammu meie poole; me peame tekitama tunde, et me ei OOTA temalt midagi ja tema KONTROLLIB olukorda.

Täna, aga me oskame kliendi juba esimese lausega ajada blokki ja võitlema🥊, sest me ei tegele TUNNETEGA.

Klient ostab, sest ta TUNNEB, et ta tahab osta.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

MILLINE ON ERISTUV MÜÜK

Järgmine

LISAMÜÜK KUI KLIENDISUHTE MOOTOR

Jaga seda artiklit