6 PUNKTI, MIKS MÜÜGITIIMID FEILIVAD

Põhjuseid, miks müük võib ebaõnnestuda on sadu. Seekord panin kirja baaspõhjused, kus 85% on tegelikult juhtide "süü".

  1. Juhitakse ja mõõdetakse ainult tulemust. Väga lihtne on nii “peitu pugeda” kliendi tellimuste ja turunduse tulemuse taha.
  2. Nõrku (kes ei taha, ei viitsi) hoitakse tiimides liiga kaua. Mille tulemusel on tiimides pinged ja ebavõrdsus.
  3. Häid müükareid juhitakse samamoodi nagu teisi. See tapab tihti tublide motivatsiooni, sest mingid asjad on nende jaoks “lollus”.
  4. Tegevustel ja tegevusettusel ei ole tagajärgi. Kui ma tegin tiimi/enda rekordi, siis sellega ei kaasne tunnustust. Kui ma olen järjepidevalt laisk, siis sellega kaasneb ainult suusõnaline märkus nagu koolis.
  5. Ei usuta teenusesse/tootesse. Põhiline negatiivne mõju tuleb sisse, kui vaja vastuargumentidega tegeleda.
  6. Probleeme proovitakse lahendada ühekordse koolitusega, millel puudub koolituse järgne tegevuskava ja plaan.

Olen ise ka feilinud ja eriti tunnustuse otsaga, sest näen alati suuremat potentsiaali. Mis on selgelt minu “probleem” ja tegelikult iga edasiminek peab saama märgatud. Usun, et olen saanud selles alles viimase 4 kuuga paremaks, sest on aega olnud analüüsida ja kõrvalt tiime jälgida.

Vigade nägemine ja tunnistamine teeb juhte tugevamaks, mitte nõrgemaks.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

MÜÜGIEDU ALGAB PEAST

Järgmine

MÜÜGI MÕTTEVIIS ETTEVÕTTE KASVU ALUSEKS

Jaga seda artiklit