MÜÜGIEDU ALGAB PEAST

Kui inimene tuleb müüki tööle, siis eeldame, et nüüd on vaja tooted/teenused selgeks teha ja lets go. Ja kui kogemust ei ole, siis teeme ka müügikoolituse ja korras.
Kõik see on vajalik, aga see ei tööta enne, kui müügiinimene näeb müüki, kui positiivset tegevust ja kliendi aitamist.
Müükari mõttemaailma ja uskumuste kujundamine on esimene asi, millest peame alustama ja see võib olla pikem periood, kui me sooviks.
Minu hinnangul on kaks asja, mis vajab rohkem tähelepanu, kui täna seda juhid ja koolitused pakuvad:
  1. Rolli kirjeldus - miks see ametikoht on loodud; kui tähtis on see ametikoht ja kellele; kuidas sinu käitumine mõjutab ettevõtet, sind ja klienti; mis on ootus sinule selle täitmisel; mis on tagajärjed mitte täitmisel; mis on tagajärjed, kui saad hästi hakkama jms.
  2. Müük ei ole paha - ja see on juba väga personaalne teema ja peame saama aru iga müügiinimese uskumustest ja arvamusest müügi kohta. Kelle jaoks on müük pähemäärimine; kelle jaoks uskumus, et kliendid teavad, mis neile vaja; kelle jaoks on hind kõige olulisem; kes usub, et klienti ei ole viisakas segada; kes ei usu, et sinu ettevõtte pakutav teenus/toode on kliendile vajalik jms.
Neid punkte on raskem lahendada, kui sa arvad ja see ei ole üks vestlus, vaid järjepidev töö. See on klientide lugude jutustamine, klientide tagasiside, olukordade peegeldus jne.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

KLIENDIRAHULOLU TAGAB LISAMÜÜK

Järgmine

6 PUNKTI, MIKS MÜÜGITIIMID FEILIVAD

Jaga seda artiklit