ALATI SAAB PAREMINI

Olen viimasel ajal müügiinimestelt hakanud küsima mõttetut küsimust - "Kuidas läheb?"
Tegin kiire statistika ja kõige populaarsem vastus on - "Hästi läheb, aga alati saab paremini." Mida sina juhina sellise vastusega teed, lepid sellega või proovid seda mõista? Muidugi on ka variant küsida kohe normaalsem küsimus:)

Kuna juba küsitud sai, siis uurisin, mis see vastus tegelikult tähendab ja olen jõudnud kolme variandini:
  1. See on hea mugav vastus, mis saadab sõnumi - ma tean, et kõik tulemused ei ole korras, aga "näitan", et tahan paremaks. Teglikult, aga mitte midagi ei muuda.
  2. See ongi aus vastus ehk on soov saada paremaks, aga tegelikult ei oska ise midagi parandada/muuta.
  3. Tean, et on potentsiaali ja mida pean tegema/muutma, aga ma ei suuda oma käitumist/mustrit iseseisvalt muuta.
Olenemata, mis küsimusi küsid on juhina sinu roll mõista:
  • Kes ajab sulle jama.
  • Kes tahab muutust, aga ootab sinult suunda.
  • Kes soovib areneda, aga vajab sinu abi rakendamisel. See on minu hinnangul kõige levinum mure ja üks ressursimahukamaid tegevusi.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

MÕISTLIK ON MÜÜKI ÕPPIDA PARIMATELT

Järgmine

TULEMUST EI TULE JA MOTIVATSIOONI EI OLE

Jaga seda artiklit