Rait, mis ma peaks tegema kui tulemust ei tule ja motivatsioon on kadunud? Sarnaseid küsimusi on minuni jõudnud viimasel ajal keskmisest rohkem ja siin on minu 6 mõtet/küsimust, millele sa võiks mõelda/vastata:
- Mis tähendab, et tulemus on langenud ja millega võrreldes? Näiteks maailma keskmine müügiprotsent on ca 3%, mis see sinul on? Kas su müügiprotsent on langenud või ainult tulemus ehk sinu aktiivsus?
- Miks hindad ennast tulemuse järgi, kui see ei ole täielikult sinu kontrolli all? Kas tegevuste järgi oleks ausam, mis sõltub 100% sinust: kas tegid kontaktid ära, kas õppisid midagi uut ja ka rakendasid seda?
- Kas sinu toode/teenus sobib kõigile klientidele? Kas on võimalik, et sihtrühm on muutunud või vajab muutmist?
- Kui pikk on sinu keskmine müügitsükkel(kontaktist->müügini)? Kas sa äkki kiirustad tulemustega?
- Kas kontaktid on klientidega mõnusad ja lood väärtust/proovid aidata? Kui klient ise ei osta, kas tal on põhjust sind teistele soovitada?
- Kas EI´d on müügi normaalne osa? Kas klient ütleb EI isiklikult sinule või tootele/teenusele/vajaduse puudumisele?
Mida vähem mõtled tulemusele ja keskendud klientide aitamisele, seda parem tuleb tulemus...kui teed ära tegevused:)
Kommentaarid