TULEMUST EI TULE JA MOTIVATSIOONI EI OLE

Rait, mis ma peaks tegema kui tulemust ei tule ja motivatsioon on kadunud? Sarnaseid küsimusi on minuni jõudnud viimasel ajal keskmisest rohkem ja siin on minu 6 mõtet/küsimust, millele sa võiks mõelda/vastata: 
  1. Mis tähendab, et tulemus on langenud ja millega võrreldes? Näiteks maailma keskmine müügiprotsent on ca 3%, mis see sinul on? Kas su müügiprotsent on langenud või ainult tulemus ehk sinu aktiivsus?
  2. Miks hindad ennast tulemuse järgi, kui see ei ole täielikult sinu kontrolli all? Kas tegevuste järgi oleks ausam, mis sõltub 100% sinust: kas tegid kontaktid ära, kas õppisid midagi uut ja ka rakendasid seda?
  3. Kas sinu toode/teenus sobib kõigile klientidele? Kas on võimalik, et sihtrühm on muutunud või vajab muutmist?
  4. Kui pikk on sinu keskmine müügitsükkel(kontaktist->müügini)? Kas sa äkki kiirustad tulemustega?
  5. Kas kontaktid on klientidega mõnusad ja lood väärtust/proovid aidata? Kui klient ise ei osta, kas tal on põhjust sind teistele soovitada?
  6. Kas EI´d on müügi normaalne osa? Kas klient ütleb EI isiklikult sinule või tootele/teenusele/vajaduse puudumisele?
Müük on tulemussport, aga me ei garanteeri kunagi tulemust ja minu soovitus on keskenduda enda tegevustele ja nautida protsessi: klientide tundma õppimist; klientidele uute ideede/mõtete andmist; klientidelt õppimist; klientide tänu nautimist, keda oled aidanud; tiimiliikmetega võistlemist; uute oskuste/kogemuste omandamist jne.

Mida vähem mõtled tulemusele ja keskendud klientide aitamisele, seda parem tuleb tulemus...kui teed ära tegevused:)

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

ALATI SAAB PAREMINI

Järgmine

EESMÄRKIDE KRIITILINE HINDAMINE ENNE 2024 ALGUST

Jaga seda artiklit