MILLISTES ETTEVÕTETES ON PAREMAD MÜÜJAD

Jagan oma mõtte edastamiseks ettevõtluse kaheks: ärikad ja ettevõtjad.
Ärikad on minu jaoks need, kes vahendavad toodet/teenust ja ise väärtust ei loo. Ja ka suures pildis nad ei taha muud, kui endale raha teenida.
Ettevõtjad on need, kes lisavad saadaval olevatele vahenditele väärtust ja tahavad ka maailmas midagi muuta, lisaks raha teenimisele.

Mõlemad variandid on okeid valikud ettevõtluseks, aga minu kogemus on see, et juhtide mõttemaailm ja ettevõtte kultuur kandub üle ka müügiinimestele.

Müügis ei tule vahe sisse tingimata müüdud eurode või tükkide koguses, vaid selles, kuidas klient end tunneb ka ühe kuu möödudes.
Ostu üle tunnevad pigem rõõmu need kliendid, kes ostsid ettevõtjalt ja pettunud on tihti need, kes ostsid ärikalt.

Põhiline vahe tulebki sisse mõttemaailmas - tehing vs millegi muutmine.

Muidugi ei ole see reegel, sest olen ka ettevõtjate juures näinud juhte, kes lasevad müügiinimestel müüa nagu Egiptuses, sest oluline on ainult enda tulemustasu.

Hea müük on 80% mõttemaailm ja 20% oskus, mis algab juhtidest ja kultuurist.

Ja ka mõtteviise saab müügikoolitusega treenida.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

KLIENDID ON SINU SUURIM MÜÜGITIIM

Järgmine

SA OTSID MÜÜGIINIMESTE NÕRKUSI VALEST KOHAST

Jaga seda artiklit