Kas sina oled kunagi tundnud, et teed kõik õigesti - koolitused, AI tööriistad, motiveerivad vestlused tiimiga, aga tulemused pigem seisavad? Ma kutsun seda klaaslaeks ja see on tavapärane, et meil tekib kitsas keskkonnas oma nurk, oma kogemus ja me ei näe enam kaugemale.
Minu arvates on hetkel 3 suurt lahendust müügimaailmas, mille vahel valida või leida nende kompromiss.
Koolitused - teadmised on alles algus
Koolitused on kasulikud kui su tiim kuulab ja päriselt rakendab, aga koolitus on ühekordne pingutus. Reaalsuses läheb 80% saadud teadmistest kaotsi, sest puudub pidev toetus ja keskkond. Koolitused annavad tööriistad, aga see ei tähenda veel tulemust kui me rohkem aega ei võta maha ja ainult reageerime.
AI - kiire, aga kas hingetu?
AI muudab töö lihtsamaks ja kiiremaks. Tulemuste analüüs - 2 sekundit, järgmine ekiri - juba valmis. Aga AI`l puudub emotsioon, loovus ja oskus päriselt kontakti luua. Ka sinu parim tiimiliige ei ole see, kes teeb kõige rohkem mahtu ja kõige kiiremini, vaid see, kes suudab kliendiga ühenduse luua, kuulata ja mõista.
Kogukond - kui teadmised ja tugi saavad üheks
Kogukond ei ole lihtsalt mingi tore aruteluplatvorm, see on koht, kus jagatakse päris kogemust ja seda üle valdkondade + kanalite. See on igapäevane tugi, kust saab vastused, praktilised nõuanded ja uue perspektiivi. Kui viis meie lähedast inimest mõjutavad, mis meist saab, millised me oleme, siis kogukond on see keskkond, kus sünnib müük 2.0
Kas mina olen kallutatud?
Muidugi, sest see on minu beebi, aga ma olen näinud piisavalt müügitiime, et mõista, et kui müük oleks ainult tehnika ja kuivad laused, siis see oleks meil kõigil lahendatud. Müügis me pole lihtsalt viitsinud luua keskkonda, mis paneb teistmoodi mõtlema ja tegutsema, sest meil oli tulemust vaja eile ja nii see ratas keerleb - otsides häkke ja kiireid võite.
Kui see sind kõnetab ja oled valmis müüki arenadama uut moodi, siis oled oodatud NAERATADES MÜÜGITULEMUSTENI kogukonda. Võib olla on just see, mida su tiimil vaja.
PIILU KESKKONDA
- Koolitused - teadmised ja tööriistad
- AI - kiirendab protsessi ja analüüsib andmeid
- Kogukond - reaalne tugi, kogemuste jagamine ja praktilised lahendused
Koolitused - teadmised on alles algus
Koolitused on kasulikud kui su tiim kuulab ja päriselt rakendab, aga koolitus on ühekordne pingutus. Reaalsuses läheb 80% saadud teadmistest kaotsi, sest puudub pidev toetus ja keskkond. Koolitused annavad tööriistad, aga see ei tähenda veel tulemust kui me rohkem aega ei võta maha ja ainult reageerime.
AI - kiire, aga kas hingetu?
AI muudab töö lihtsamaks ja kiiremaks. Tulemuste analüüs - 2 sekundit, järgmine ekiri - juba valmis. Aga AI`l puudub emotsioon, loovus ja oskus päriselt kontakti luua. Ka sinu parim tiimiliige ei ole see, kes teeb kõige rohkem mahtu ja kõige kiiremini, vaid see, kes suudab kliendiga ühenduse luua, kuulata ja mõista.
Kogukond - kui teadmised ja tugi saavad üheks
Kogukond ei ole lihtsalt mingi tore aruteluplatvorm, see on koht, kus jagatakse päris kogemust ja seda üle valdkondade + kanalite. See on igapäevane tugi, kust saab vastused, praktilised nõuanded ja uue perspektiivi. Kui viis meie lähedast inimest mõjutavad, mis meist saab, millised me oleme, siis kogukond on see keskkond, kus sünnib müük 2.0
Kas mina olen kallutatud?
Muidugi, sest see on minu beebi, aga ma olen näinud piisavalt müügitiime, et mõista, et kui müük oleks ainult tehnika ja kuivad laused, siis see oleks meil kõigil lahendatud. Müügis me pole lihtsalt viitsinud luua keskkonda, mis paneb teistmoodi mõtlema ja tegutsema, sest meil oli tulemust vaja eile ja nii see ratas keerleb - otsides häkke ja kiireid võite.
Kui see sind kõnetab ja oled valmis müüki arenadama uut moodi, siis oled oodatud NAERATADES MÜÜGITULEMUSTENI kogukonda. Võib olla on just see, mida su tiimil vaja.
PIILU KESKKONDA
Kommentaarid