Aastal 2021 tähendab müük jätkuvalt kliendi aitamist, aga kuidas aidata klienti uues reaalsuses?
KIIRUS
- Sa pead kliendile pakkuma just seda, mida ta hetkel vajab ehk sa pead oma plaane muutma vastavalt olukorrale. Kui sa planeerid fokusseerida märtsis tootele/teenusele X siis ole valmis seda muutma, kui klient vajab sel hetkel toodet/teenust Y või X.1
- Ära pane kümneid tuhandeid reklaami tootmisele, sest siis sa ei ole valmis sellest investeeringust loobuma ja ei kuula klienti. Loo reklaam lihtsate vahenditega ( telefon jne) ja ära karda autentsust, eriti sotsiaalmeedias.
- Võimalus väikestel konkureerida suurtega, sest nende protsessid, kinnitusringid, reeglid jne on palju lihtsamad = kiiremad.
TURVALISUS
- Kas sinu toode/teenus aitab kliendil tagada mingi turvalisuse aspekti? Kui jah siis kasuta seda argumendina rohkem, kui varem.
- Kas sinu ostuteekond on kliendile turvaline? Saab tellida veebist, vestelda videos/kõnes, kontoris/poes on ruumi, maskid on saadaval jne? Taga see kliendile ja ta eelistab sind.
- Kuidas tagad enda olemasolu ja abi kliendile ka tulevikus, anna talle sellest teada.
KLIENDIKOGEMUS
- Suurim "relv", millega suudad eristuda konkurentidest ja mis läheb kliendile korda. Peaaegu kõik ülejäänud on kopeeritav tundidega.
- Ole alati aus ja autentne, igas kanalis ja meediumis.
- Ole alati personaalne ja lähtu konkreetsest kliendist ja tema vajadustest, igas kanalis ja meediumis.
- Ole hooliv ja empaatiline, pane ennast kliendi olukorda.
- Pea kinni oma lubadustest ja ära luba üle, sest ilma usalduseta ei ole sul klienti.
- Ole kliendi suhtluses selge ja lihtne, igas kanalis ja meediumis.
- Kaasa kliente oma plaanidesse, küsi tema arvamust oma järgmisele teenusele/kampaaniale. Ja tee seda telefoniteel, mitte kirja vms lihtsal viisil, kus sa ei saa vajalikku infot ja kus klient ei tunne, et on kaasatud.
- Ole kliendile kättesaadav ja seda sekunditega, sest ka siin kiirus on oluline.
Ole valmis üllatusteks, sest keegi meist ei tea, mis on järgmine "WC paberi" fenomeen.
Kommentaarid