Kas sinuga on juhtunud nii? Su tiim või sa ise käisid müügikoolitusel, mille järel:
  1. Ei toimunud muutust?
  2. Müüginumbrid paranesid, aga ainult kaheks nädalaks?
Mis aga ei juhtunud, oli 3 :) stabiilne kasv ja müügikvaliteedi muutus ehk see, milleks koolitus oli mõeldud?

Sa ei ole üksi, sest minu hinnangul on see tihti nii, sest:
  1. Muutust ei toimu, sest teadmisi ei rakendata. Teoorias saadakse aru õpitu kasust ja usutakse sellesse, aga ei kasutata. Tavaliselt on selleks kaks põhjust, muutus on natukene ebamugav ja ei julgeta kliendi peal katsetada.
  2. Muutus toimus, aga lühiajaliselt. Siin on tavaliselt pigem tegu sellega, et usk endasse ja tootesse/teenusesse kasvas, mitte ei tekkinud uus oskus.

Ja mõlemal juhul on sulle abiks rollimängud, kus õpitut kõva häälega mängite omavahel läbi...üks on klient ja teine müükar.
Sa pead ennast või tiimi panema turvalises keskkonnas proovile ja lihtsalt harjutama. Ja mitte korra, vaid korduvalt ja isegi võib minna kuid. 

Kui sa seda ei tee, siis vähesed suudavad ise end mugavustsoonist välja kiskuda ja üksikud julgevad kliendi ees ebaõnnestuda.

AITAN