Erinevate klientidega vesteldes jõuan järjest rohkem teemani - müügikultuur😱. See tähendab meie jaoks tihti erinevaid asju, aga ma olen alati nõus, et seda on vaja. Miks?
Esmane ja kõige suurem põhjus on see, et me oleme oma keskkonna "viljad", kus me elame, töötame, kellega suhtleme ja töökeskkonnas viibime me 33% oma ärkveloleku ajast.
Ma olen müügikoolituse äris olnud 1,5 aastat ja iga klient kellega olen suhelnud on olnud arvamusel, et koolitustest ainuüksi ei piisa😢, meil peab selle ümber olema rohkemat.
Näen, et ettevõtted järjest rohkem seda teadvustavad ja on nõus sellesse müstilisse müügikultuuri rohkem panustama💪, sest samamoodi jätkates(loe kiired võidud ja ühekordsed linnukesed) tunduvad kõik tegevused ressursside raiskamisena.
Ma ei tea, millist müügikultuuri sina tahad, mis on see sinu rohkem📈, aga usun, et nende komponentidega tasuks arvestada:
Ma olen müügikoolituse äris olnud 1,5 aastat ja iga klient kellega olen suhelnud on olnud arvamusel, et koolitustest ainuüksi ei piisa😢, meil peab selle ümber olema rohkemat.
Näen, et ettevõtted järjest rohkem seda teadvustavad ja on nõus sellesse müstilisse müügikultuuri rohkem panustama💪, sest samamoodi jätkates(loe kiired võidud ja ühekordsed linnukesed) tunduvad kõik tegevused ressursside raiskamisena.
Ma ei tea, millist müügikultuuri sina tahad, mis on see sinu rohkem📈, aga usun, et nende komponentidega tasuks arvestada:
- Järjepidevuse tagamine
- Mõtteviiside kujundamine
- Vajadusel inimeste vahetamine
- Eesmärgid on saavutatud, aga me otsime edasi, kuidas saada veel paremaks
- Kliendil ei olnud vajadust ja ta ei ostnud, aga kuna tundis meie hoolimist, siis soovitab meid ikkagi teistele.
- Me mõistame/väärtustame tehingut ja aitamist täiesti erinevalt.
Kommentaarid