MÜÜK KORIDORIS

Müük kaubanduskeskuse koridoris on tõenäoliselt teema, mille kohta on meil kõigil oma arvamus ja kogemus.
Nii ka minul ja jagan oma mõtted kolmeks:
  • MIS MULLE VÄGA MEELDIB
Tõenäoliselt tulevad sealt tuleviku parimad müükarid, kui nad sellega jätkavad. Sellel tegevusel on kõik omadused, mida paljud müükarid kardavad või ei mõista.
Müük algab aktiivsusest ehk kontaktide arvust, mida teed. Ühelt poolt lood võimalusi ja teiselt poolt läbi kogemuse saad koguaeg paremaks.
Müük algab suhtumisest ja kuidas saad hakkama EI´dega. Ja need tegelased saavad neid metsikult ja avalikult kõigi ees. Kas nad nutavad või naeratavad?
  • MIS PANEB MIND NATUKENE MURETSEMA
Suhtumine müüki ja selle maine ei ole meil väga hea ja selline kogusele ehitatud mudel ei aita sellele kaasa.
Suurim vahe telefonimüügiga on see, et tegu on rumala valimiga ehk sa pead kõnetama pimesi kliente. Mis on kõige raskem viis leida klienti keda saad aidata, mis ühtlasi tähendab rohkem kliente, kes kontaktis pettusid. Telefonimüügis saab valimit kohandada ja leida kliente, keda saad şuurema tõenäosusega aidata. Lisaks on telefoniteel kliendi "turvatunne" suurem kui näostnäkku.
Kõik see võib mõjutada kaudselt ka hilisemaid müügikontakte, mis antud keskuste poodides tehakse. Kui oled müükar kuskil kaupluses, kus koridoris või sinu kaupluse ees käib aktiivmüük, siis arvesta, et klient võib olla natukene rohkem "kaitses".
  • MILLELE TASUB MÕELDA
Sellise müügitegevuse suurim raskus on kliendis tekitatud müügiblokk. Praegune kaubanduskeskuse koridoris valitsev olukord pigem suurendab kliendis müügiblokki, kui vähendab. 
Müügiblokk tähendab seda, et klient kohe ja väga tugevalt saab signaali, et sinule on oluline müük, mitte tema heaolu ja kasu. Mis signaali annab tänane müügilett, pintsakus inimesed, kes kõnetavad valimatult kõiki?
Ma arvan, et tuleb edasi mõelda ja katsetada, kuidas anda kliendile signaal: ma ei taha sulle midagi müüa; täna ei ole tehing minu prioriteet; ma ei ole üldse kindel, et see teenus on teile.

Ma tean, et see teenus toob juba täna tulemused, aga usun, et saab veel paremini ehk selline aktiivmüügi teenus ei ole lihtsalt veel valmis.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

OOTA SELLE LAHENDUSEGA

Järgmine

RASKED AJAD, ME EI OSTA

Jaga seda artiklit