TELLIMUS TRIKITAB

Erinevate pühade ajal on jaekaubanduses ostumöll, kus kliendid ise ostavad. Sulle tuleb tellimus tellimuse järel ja müüma nagu ei peakski. Antud olukord, aga võib olla natukene riskantne ja seda müügikvaliteedi vaates.
Mis juhtub on see, et tellimused trikitavad meid ära ja me muutume laisaks. Me hakkame kaupa/teenust lihtsalt "üle leti andma", ilma et selgitaksime vajadust, mis on kliendile ohtlik. Ja teiseks, me hakkame eeldame lihtsat müüki, mis on meile endile ohtlik.
  1. Pühade ajal ostetakse tihti kink kellegile teisele ja on suurem tõenäosus, et ostja teab ostetavast kaubast vähe. Kui sina ei uuri, kellele, miks ja mis on eesmärk, siis on tõenäosus, et kaup ei vasta hiljem ootustele. Pühad on rikutud ja sinu maine samuti, sest sina oled spetsialist ja vastutad.
  2. Klient annab teada, et oleks vaja toodet/teenust X, siis me "jookseme" seda vormistama. Kui sa ei uuri infot juurde, siis ei ole ebatavaline, et klient äkki loobub, kuna ei tekkinud usaldus. Ehk kliendi pähe tekivad "küsimärgid", kuidas sa tead, et just see toode/teenus on minule õige, kui sa midagi ei täpsustanud?
Tellimused on müügitulemuste vaates kuld, aga need on võimalik nässu keerata, kui sul läheb meelest, et: "Müük on kliendi aitamine"

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

RASKED AJAD, ME EI OSTA

Järgmine

KLIENDIRAHULOLU TAGAB LISAMÜÜK

Jaga seda artiklit