Müük on nagu mõnus mäng sõpradega, kus kõigil on lõbus või vähemalt peaks see nii olema.
Tean, et see alati nii ei ole, sest alustasime mängimist valest levelist ja sattusime kohe "lõpukolli" otsa, kus võitmiseks on vaja täpset aega kalendris, viimistletud plaani ja võlusõnu, et ära tuua kullakott.
Tean, et see alati nii ei ole, sest alustasime mängimist valest levelist ja sattusime kohe "lõpukolli" otsa, kus võitmiseks on vaja täpset aega kalendris, viimistletud plaani ja võlusõnu, et ära tuua kullakott.
Et muuta müük mõnusaks sinu, kliendi ja ettevõtte jaoks annan sulle level 1 reeglid, millest võiks mängu tegelikult alustada, et olla "kolliga" edukas.
Mängu eesmärk
Uurida võimalikult paljude klientide käest, kas sinu teenus/toode saab neile olla kuidagi kasulik.
Mängu ettevalmistus
Leppida kokku, et kliendi vastus, kas saad olla kasulik või ei saa on mõlemad võrdsed ehk see ei mängi mingit rolli võitja selgitamisel.
Et mängus oleks rohkem hasarti tuleb välja kuulutada auhind võitjale ja rohkemate mängijatele puhul vähemalt kolmele parimale.
Ühe mängu kestvus võiks olla maksimaalselt 1 kuu. Pikema mängu puhul tuleb lisada vaheauhinnad, et kõigil oleks motivatsiooni võistelda ka siis, kui start oli aeglane.
Mängujuht
Valida mängijate seast mängujuht, kes aitab teisi mängijaid küsimuste ja takistuste tekkimisel. Kui mängujuhi selgitustest ei piisa, siis näitab mängujuht mängijatele ette kuidas mäng käib.
Mängujuht peab olema erapooletu ja aitama kõikidel mängijatele võita. Seejuures tagama lõbusa ja sõbraliku koostöö mängijate vahel terve mängu vältel.
Mängujuht ei tohi mängu ajal anda mängijatele hinnanguid, vaid ainult abi ja toetust õnnestumiseks.
Mängujuhi ülesanne on kokku lugeda punktid ehk suheldud klientide arv.
Mängujuht peab arvestama, et "mängu omanikul" võib olla veel ootusi ja nõudmisi, aga esimeses levelis on see tema mure ja mängijaid nendega tülitada ei tohi.
Võitja
Kui mänguaeg saab läbi, siis kuulutatakse suure peoga välja võitja või võitjad. Võitjaks saab mängija või mängijad, kes on uurinud kõige şuurema arvu klientidelt, kas saavad oma toote/teenusega olla kliendile kasulikud.
Lisa
Mängijad ja mängujuht võivad saada osalemise eest palka ja ka tulemustasu mänguväliste reeglite alusel, aga see on nende isiklik huvi ja ei ole mängu osa. Küll saab isikliku huvi ja mängu mõnusalt siduda, aga seda ainult mängija enda soovil.
Soovitav on level ühte mängida korduvalt, kuni kõik mängijad on jõudnud korra kolme parima hulka.
Kui mängureeglid jäid segaseks või tahad teada level 2`st, siis tuleb pöörduda minu poole:)
Vihjeks võin öelda, et level 2 ei pruugi avaneda kõigile tänastele mängijatele.
Mängu eesmärk
Uurida võimalikult paljude klientide käest, kas sinu teenus/toode saab neile olla kuidagi kasulik.
Mängu ettevalmistus
Leppida kokku, et kliendi vastus, kas saad olla kasulik või ei saa on mõlemad võrdsed ehk see ei mängi mingit rolli võitja selgitamisel.
Et mängus oleks rohkem hasarti tuleb välja kuulutada auhind võitjale ja rohkemate mängijatele puhul vähemalt kolmele parimale.
Ühe mängu kestvus võiks olla maksimaalselt 1 kuu. Pikema mängu puhul tuleb lisada vaheauhinnad, et kõigil oleks motivatsiooni võistelda ka siis, kui start oli aeglane.
Mängujuht
Valida mängijate seast mängujuht, kes aitab teisi mängijaid küsimuste ja takistuste tekkimisel. Kui mängujuhi selgitustest ei piisa, siis näitab mängujuht mängijatele ette kuidas mäng käib.
Mängujuht peab olema erapooletu ja aitama kõikidel mängijatele võita. Seejuures tagama lõbusa ja sõbraliku koostöö mängijate vahel terve mängu vältel.
Mängujuht ei tohi mängu ajal anda mängijatele hinnanguid, vaid ainult abi ja toetust õnnestumiseks.
Mängujuhi ülesanne on kokku lugeda punktid ehk suheldud klientide arv.
Mängujuht peab arvestama, et "mängu omanikul" võib olla veel ootusi ja nõudmisi, aga esimeses levelis on see tema mure ja mängijaid nendega tülitada ei tohi.
Võitja
Kui mänguaeg saab läbi, siis kuulutatakse suure peoga välja võitja või võitjad. Võitjaks saab mängija või mängijad, kes on uurinud kõige şuurema arvu klientidelt, kas saavad oma toote/teenusega olla kliendile kasulikud.
Lisa
Mängijad ja mängujuht võivad saada osalemise eest palka ja ka tulemustasu mänguväliste reeglite alusel, aga see on nende isiklik huvi ja ei ole mängu osa. Küll saab isikliku huvi ja mängu mõnusalt siduda, aga seda ainult mängija enda soovil.
Soovitav on level ühte mängida korduvalt, kuni kõik mängijad on jõudnud korra kolme parima hulka.
Kui mängureeglid jäid segaseks või tahad teada level 2`st, siis tuleb pöörduda minu poole:)
Vihjeks võin öelda, et level 2 ei pruugi avaneda kõigile tänastele mängijatele.
Kommentaarid