RASKED AJAD, ME EI OSTA Majanduslik olukord on hetkel keerulisem ja ühe Linkedin küsitluse järgi koguni 61% müüki on sellest mõjutatud. Ma isiklikult ei usu, et see faktiliselt nii on ja arvan, et selles osakaalus on sees ka tunnetusliku poolt. 19. november 2022 — Rait Videvik
OOTA SELLE LAHENDUSEGA Enamik juhtudel klient ei tea, et tal on probleem/kitsaskoht. Kui tal see oleks teada, siis sul poleks vaja müüa ja ta juba telliks. 21. oktoober 2022 — Rait Videvik
ENNE, KUI KLIENDILE HELISTAD Müügikontakt on paljude inimeste jaoks ebamugav, tüütu ja mõttetu. See tunne tekib paljuski sellest, et klient ei saa aru, et see kõne/kiri võib olla temale kasulik. Ja kuna 80% müügikontakte on ühesugused, siis juba sellest tekib kliendil "müügiblokk". Hea uudis on see, et seda on võimalik leevendada. 9. oktoober 2022 — Rait Videvik
NÄITA LAHENDUST Koolis matemaatikaõpetaja tahtis näha lahendust, et veenduda, kas said ikka aru ja ei kirjutanud kuskilt vastust maha. 16. juuni 2022 — Rait Videvik
MIKS ON SIND VAJA Aeg-ajalt on hea endale meelde tuletada, mis on sinu roll ja sinule seatud ootused. On täiesti normaalne, et igapäeva virr-varris fookused lähevad paigast, selleks ongi vaja neid teadvustada. 30. detsember 2021 — Rait Videvik
KUULA JA MÕISTA Müügis meile meeldib palju rääkida, sest meil on palju infot oma teenuste ja toodete kohta. Aga, et sellest infost oleks ka kliendile kasu, peame mõistma, mis on kliendile oluline ja siin aitab kuulamine. 7. november 2021 — Rait Videvik
KASULIKUD KÜSIMUSED Tihti otsitakse müügis "tööriista", millega saaks tulemused kiirelt paremaks. Teadvustamata, et see tööriist oled sina, sinu meeskond ja teie uudishimu. Huvi klienti mõista, et saada selgust, kas sa saad teda oma teenuse/tootega aidata. 2. oktoober 2021 — Rait Videvik
MUUTLIK TULEMUS See, et müük on kõikuv, ei ole kellelegi uudis. See aga ei tähenda, et seda ei saaks kontrollida. 7. august 2021 — Rait Videvik
KONTROLLI VASTUVÄITEID Müügis me saame pidevalt vastuväiteid ja meie töö on neid mõista, mida see tegelikult tähendab, mis klient praegu ütles? Liiga tihti me lepime nende vastuväidetega, sest need on "loogilised", aga nii me ei saa teada, kas need on tõesed. 3. juuni 2021 — Rait Videvik
KÕHUTUNNE Minu jaoks "kõhutunne" müügis võrdub hüpoteesiga, mis tekib meie alateadvuses ja sellel võib olla positiivne ja negatiivne tagajärg. 19. aprill 2021 — Rait Videvik
MÜÜGIINIMENE VAJAB ÕNNESTUMISEKS ÕIGET KESKKONDA Müük on väga mõnus tegevus, kuna saad aidata kliente ja samas on see raske töö, kui sul ei ole õnnestumiseks vajalikku keskkonda. Milline siis peaks olema õige keskkond? Vastus on siin: 26. juuni 2017 — Rait Videvik
ODAV HIND EI OLE LAHENDUS Saan pidevalt telefonimüügi kõnesid, kus tooted/teenused, mida pakutakse on aluspükstest kuni sideoperaatoriteni välja. Pakutav on küll erinev aga kõne algused on tihti sarnased, kus esimese asjana lüüakse letti soodushind ja sealjuures arusaamata, mis on minu vajadused. 20. veebruar 2017 — Rait Videvik