KÜSIMUSED MÜÜGIS ON AINUKE VÕIMALUS Meile müügis meeldib rääkida ja eriti enda pakutavast, aga kas klient tahab kuulata?Muidugi tahab, aga enne on tal vaja aru saada, MIKS sa TALLE seda räägid ehk kuidas see teeb tema elu paremaks. 27. mai 2024 — Rait Videvik
MÜÜGI ABC, MILLELE ENAMUS EI SAA TEGUDES PIHTA Kui inimesed kuulevad sõna müük, siis esimesed asjad, mis sellega seostuvad on: TULEMUS, RAHA ja PÄHEMÄÄRIMINE. See annab müümisele kohe negatiivse kuvandi, mis ongi põhjendatud kui me teeme müüki isekalt. 26. aprill — Rait Videvik
AINULT MÜÜGIKULTUUR TOOB 2x KASVU Erinevate klientidega vesteldes jõuan järjest rohkem teemani - müügikultuur😱. See tähendab meie jaoks tihti erinevaid asju, aga ma olen alati nõus, et seda on vaja. Miks? 27. veebruar — Rait Videvik
MÜÜK ON RASKEM, KUI SA KIIRUSTAD Me soovime kõike saada kiirelt ja null klikiga, aga see ei toimi müügis, sest klient ei usalda sind. 13. jaanuar — Rait Videvik
KUIDAS KASVATADA MÜÜGITULEMUSI AASTAL 2024 Müügis iga päev loeb ja panin sulle kokku enda poolsed soovitused, mida uuel aastal kasutusele võtta või vähemalt millele mõelda, et aidata võimalikult paljusid kliente. 1. jaanuar — Rait Videvik
MIKS MÜÜGIJUHTIMINE ON RASKE Keskkond mõjutab meie arengut ja valikuid väga palju, sama on ka müügikeskkonnaga. Toon välja oma kogemusest mõned näited, mis ei ole soodustanud müügikultuuri tekkimist ja medalite võitmist. 8. detsember — Rait Videvik
EESMÄRKIDE KRIITILINE HINDAMINE ENNE 2024 ALGUST 2024 aasta on kohe kohal ja sellega seoses tekivad meile uued eesmärgid, mis on tihti ambitsioonikamad kui eelmised. See on täiesti OK, sest soovime, et meie ettevõte oleks edukam, omanikud rahul ja investorid õnnelikud. Kuid enne kui sukeldud uude aastasse, on oluline kriitiliselt hinnata, kas need uued eesmärgid on realistlikud või lihtsalt soovunelmad. 25. november 2023 — Rait Videvik
TULEMUST EI TULE JA MOTIVATSIOONI EI OLE Rait, mis ma peaks tegema kui tulemust ei tule ja motivatsioon on kadunud? Sarnaseid küsimusi on minuni jõudnud viimasel ajal keskmisest rohkem ja siin on minu 6 mõtet/küsimust, millele sa võiks mõelda/vastata: 25. oktoober 2023 — Rait Videvik
ALATI SAAB PAREMINI Olen viimasel ajal müügiinimestelt hakanud küsima mõttetut küsimust - "Kuidas läheb?" 27. september 2023 — Rait Videvik
MÜÜGIMUDELID, MIS SIND AITAVAD Ei hakka sind koormama mudelitega, mida sa juba tead ja kasutad, vaid jagan enda joonistatud 3 mudelit, millest võiks sulle abi olla. 8. august 2023 — Rait Videvik
MÜÜK VAJAB VÄRSKUST Müügiinimesed teevad tuhandeid ja tuhandeid kordi samu tegevusi ning klientide suunal tehakse samas koguses müügikatseid. See kõik võib olla mõlemale poolele väsitav, üksluine ja isegi tüütu, selleks vajabki müük värskust. 31. juuli 2023 — Rait Videvik
MÜÜGITIIMIDES RAHA PÕLEB Personalikulu on suurimaid kulusid ettevõtetes, aga me ikka laseme seda korstnasse rohkem kui vaja. 6. juuli 2023 — Rait Videvik
SA OTSID MÜÜGIINIMESTE NÕRKUSI VALEST KOHAST Võiks arvata, et esmane kitsaskoht on müügi ja closingu oskustes, aga elu näitab, et mure võib olla lihtsam. 15. juuni 2023 — Rait Videvik
MILLISTES ETTEVÕTETES ON PAREMAD MÜÜJAD Jagan oma mõtte edastamiseks ettevõtluse kaheks: ärikad ja ettevõtjad. 24. mai 2023 — Rait Videvik
NIMEKIRI TIIMIJUHILE Kui ma täna peaks looma müügitiimile keskkonna õnnestumiseks, siis minu TOP 10 tegevust oleks järgmised. 19. aprill 2023 — Rait Videvik
MÜÜK EI OLE SKRIPT Müük on vestlus inimeste vahel ja sa ei saa seda "automatiseerida" ehk luua edukat skripti ühepoolselt. Sa saad luua pidepunktid, mis tahad kliendiga läbida ja ette valmistada stsenaariumid erinevate klientide reageeringutele ja vastustele. 15. märts 2023 — Rait Videvik
MÜÜK ON MÄNG Müük on nagu mõnus mäng sõpradega, kus kõigil on lõbus või vähemalt peaks see nii olema. Tean, et see alati nii ei ole, sest alustasime mängimist valest levelist ja sattusime kohe "lõpukolli" otsa, kus võitmiseks on vaja täpset aega kalendris, viimistletud plaani ja võlusõnu, et ära tuua kullakott. 1. märts 2023 — Rait Videvik
MIKS MÜÜK ON NÕME Sisuliselt iga päev kuulen arvamusi, et müük on pähemäärimine, pettus ja ainuke eesmärk on ettevõtte tulu. 13. veebruar 2023 — Rait Videvik
MÜÜGI MÕTTEVIIS ETTEVÕTTE KASVU ALUSEKS Müük mängib olulist rolli ettevõtte kasvus ja sul on kindlasti olemas müügistrateegia selle toetamiseks. Sa tead: kes on su sihtgrupp, kuidas konkurendid toimetavad, millega sa eristud, millised on müügikanalid ja nende eesmärgid jne. 2. veebruar 2023 — Rait Videvik
6 PUNKTI, MIKS MÜÜGITIIMID FEILIVAD Põhjuseid, miks müük võib ebaõnnestuda on sadu. Seekord panin kirja baaspõhjused, kus 85% on tegelikult juhtide "süü". 14. jaanuar 2023 — Rait Videvik
MÜÜGIEDU ALGAB PEAST Kui inimene tuleb müüki tööle, siis eeldame, et nüüd on vaja tooted/teenused selgeks teha ja lets go. Ja kui kogemust ei ole, siis teeme ka müügikoolituse ja korras. 5. jaanuar 2023 — Rait Videvik
KLIENDIRAHULOLU TAGAB LISAMÜÜK Kliendirahulolu ei taga "nimesildi olemasolu ja viisakas käitmine", sest see on elementaarne ootus. 15. detsember 2022 — Rait Videvik
TELLIMUS TRIKITAB Erinevate pühade ajal on jaekaubanduses ostumöll, kus kliendid ise ostavad. Sulle tuleb tellimus tellimuse järel ja müüma nagu ei peakski. Antud olukord, aga võib olla natukene riskantne ja seda müügikvaliteedi vaates. 4. detsember 2022 — Rait Videvik
RASKED AJAD, ME EI OSTA Majanduslik olukord on hetkel keerulisem ja ühe Linkedin küsitluse järgi koguni 61% müüki on sellest mõjutatud. Ma isiklikult ei usu, et see faktiliselt nii on ja arvan, et selles osakaalus on sees ka tunnetusliku poolt. 19. november 2022 — Rait Videvik
MÜÜK KORIDORIS Müük kaubanduskeskuse koridoris on tõenäoliselt teema, mille kohta on meil kõigil oma arvamus ja kogemus. 5. november 2022 — Rait Videvik
OOTA SELLE LAHENDUSEGA Enamik juhtudel klient ei tea, et tal on probleem/kitsaskoht. Kui tal see oleks teada, siis sul poleks vaja müüa ja ta juba telliks. 21. oktoober 2022 — Rait Videvik
ENNE, KUI KLIENDILE HELISTAD Müügikontakt on paljude inimeste jaoks ebamugav, tüütu ja mõttetu. See tunne tekib paljuski sellest, et klient ei saa aru, et see kõne/kiri võib olla temale kasulik. Ja kuna 80% müügikontakte on ühesugused, siis juba sellest tekib kliendil "müügiblokk". Hea uudis on see, et seda on võimalik leevendada. 9. oktoober 2022 — Rait Videvik
MIDA MÜÜGIS MÕÕTA Müügis on mõõdikuid palju ja nende juhtimine ei pruugigi nii lihtne olla, kui võiks arvata. 3. september 2022 — Rait Videvik
ROLLIMÄNG TÖÖTAB Kas sinuga on juhtunud nii? Su tiim või sa ise käisid müügikoolitusel, mille järel:Ei toimunud muutust?Müüginumbrid paranesid, aga ainult kaheks nädalaks? 13. juuli 2022 — Rait Videvik
NÄITA LAHENDUST Koolis matemaatikaõpetaja tahtis näha lahendust, et veenduda, kas said ikka aru ja ei kirjutanud kuskilt vastust maha. 16. juuni 2022 — Rait Videvik
TEE SUU LAHTI Igapäevaselt müüki juhtides ja kõrvalt jälgides jääb ikka silma üks suur viga, milleta müük ei ole võimalik. Nimelt ei tekitata endale piisavalt võimalusi ja ei saada aru, et müük algab kvantiteedist ehk sellest, kui paljudele potentsiaalsetele klientidele sa infot jagad. Loomulikult on olemas "maguspunkt", kus kvantiteet ja kvaliteet saavad kokku, aga iga kell on 100 keskmist pakkumist parem, kui 10 kvaliteetset. 21. aprill 2019 — Rait Videvik
3 PÕHJUST, MIKS MÜÜGIKOOLITUS EI TÖÖTA Müügikoolitus, kui inimeste arendamine on tavaline tegevus, mida ettevõtted kasutavad, et parandada müügitulemusi ja kõik meist on vähemalt ühel osalenud või see kindlasti veel juhtub:) 12. jaanuar 2019 — Rait Videvik
KUIDAS SEADA MÜÜGIEESMÄRKE Müügieesmärkide seadmine võib olla väga erinev ja tõenäoliselt kõik variandid töötavad omal moel. Küll aga üks on kindel, kui sa seatud eesmärke ei jälgi ja vastavalt tulemustele ei tee muudatusi/tegevusi siis neist ei ole kasu. Lisan ainult ühe võimaluse, mis minu arvates töötab kõige paremini. 6. oktoober 2018 — Rait Videvik
KAS SA OLED MÜÜGIJUHT Vaadates erinevaid müügiga seotud töökuulutusi siis tundub väga populaarne amet olema müügijuht ja siin ei ole midagi imestada, kuna see roll on ettevõttele ülioluline, sest müük paneb raharattad käima. Küll on siin väike aga, sest enamus neid töökirjeldusi ei vasta minu arvates sellele, mis on müügijuhi roll, vaid üldjuhul kirjeldavad need müügimehe/naise või halduri kohustusi. 26. detsember 2017 — Rait Videvik
ÕIGE MÜÜGITREENING Oleme aja jooksul osalenud erinevatel koolitustel ja mõnel meist on õnnestunud isegi osaleda müügikoolitusel, aga kas saame öelda, et nendest on olnud kasu? Kahjuks tihti see nii ei ole, sest me ei ole rakendanud saadud teooriat praktikasse ja peale koolitust pole meid ka keegi selles aidanud. 1. märts 2017 — Rait Videvik
ODAV HIND EI OLE LAHENDUS Saan pidevalt telefonimüügi kõnesid, kus tooted/teenused, mida pakutakse on aluspükstest kuni sideoperaatoriteni välja. Pakutav on küll erinev aga kõne algused on tihti sarnased, kus esimese asjana lüüakse letti soodushind ja sealjuures arusaamata, mis on minu vajadused. 20. veebruar 2017 — Rait Videvik